טיול סוכות 2012 סיציליה אי השמש – סולו איטליה



מתלבטים לאן נוסעים ובאיזו חברה ומחליטים סולו איטליה הידועה אז מי המדריך או המדריכה זאת בוודאי נדע בשדה התעופה.
הטלפון מצלצל מעברו השני של הקו קול נעים וחייכני משהו – שלום אני ורדה המדריכה שלכם לטיול לסיציליה, אל תדאגו הכל יהיה בסדר ומבטיחה שהטיול יהיה 10. כך אמרה וכבר בנחיתה בקטנייה הבנו כי הבטחות צריך לקיים "יש רק מנהל אחד לטיול " ורדה הבהירה מיד.
סיציליה אי שם ליד המגף איולי, פירולי מי יודע? וורדה בחן ובנעימות ובידע רב מסבירה, כאן היו היוונים , הרומאים, הנורמנים וגם הערבים המאה ה- 2, ה- 3, 500 לפני ואחרי הספירה מי סופר?
כנסיה קתדרלה פסטה ופיצה כיכבו גם הם בהנחייתה והדרכתה, כמובן לא נשכח את פרידריך ה- 1, ה-2, וקרוב משפחתו רוג'ר גם ראשון וגם שני. הכתה מקשיבה קשב רב לדברי המורה פה ושם קצת הפרעות וטרוניות הכל ייפתר בלילה או עם  כדור אחד או שניים כך אמרה נהוג בכתה טיפולית - אני הרי מורה כידוע.
אהה, וגם ביקרנו השבוע בכמה מקומות ואתרים – קטנייה, טאורמינה, והרי געש מימין ומשמאל, אתנה וסטירבולי, פנראה וליפרי לא כ"כ ידידותי שהקשה קצת על ההדרכה אבל לא הצליח להוריד אותך לקרשים. ואת ורדה במרץ רב  ממשיכה במשימה " הרי יש מבחן בסוף המסע" "וצריך לעשות בדיוק מה שכתוב בתכנית – שילמתם עבור זה". ובוקר בוקר דבקה במשימת הסיפור היומי לספר סיפור מהחיים או מהאגדה והעיקר התובנה ליום נוסף של היסטוריה נפלאה ומראות אדירים כמו שכתב המשורר "הכל כאן גן עדן עלי אדמות".
טיפסנו לאתנה גלשנו לפלארמו וממונדלו למונראלה בדרך לאריצ'ה טעמנו מרציפן וקינחנו במקדשים המפוארים  באריגיז'נטו ופיסה ועוד פיסת מידע לפתע התגלה הפסיפס המדהים בוילה דל קסלה.
ורדה הובלת אותנו לאורך כל השבוע בחביבות ובנועם וסליחה אם קצת הפרענו בכתה  בטוח שלמדנו והשכלנו ואל תדאגי את המבחן נעבור בלי שליפים ועזרה וכולנו נחזור הביתה בשלום ובזמן שמחים ומרוצים.
תודה לך על שבוע נפלא ותודה לכל חברי בקבוצה
להתראות בטיול הבא!!!

גדי וורדה מנהיים אלפי מנשה